fredag, september 20

Leserinlegg fra Qlan: Svar på tiltale!

Etter gjentatt klaging fra mafians medlemmer så jeg ingen annen utvei enn å dra tilbake til "fjella" med swenor skia for å få en slutt på "la familia"s vrede. Lettere sigen etter siste tids intervaller, og etter å ha stilt på onsdagsintervallen hvor mafiafamilien var noe krympet(?), kunne 70 kg Qlan vært sprekere, men tankene i bakhodet om den evigvarende surmulingen til mafiaen om dobbelttakene mine kunne ikke forbigåes i stillhet. Kun staking var tillatt denne gangen, og ikke 20 dobbelttak med fraspark som sist. 2 drag, hvorav 7.20,4 ble det beste denne gangen. De gode gamle svarte Salomon skøyteskoene ble børstet støv av og tatt frem fra boden for å få slutt på anklagene. Desverre hadde jeg ikke Go-pro med meg hjem denne gangen, så klokkebevis med Swenor ski og skolen i mafiadistriktet som bakgrunn får holde for denne gang. Ellers håper jeg teknikkontrollene på onsdagsøktene blir like rigide som på rulleskiøkta, og at mafian utarbeider et reglement som blir opplest før økt for nye deltagere, og ikke bare vedtatt en fuktig kveld på stabburet til en av mafians medlemmer. Om jeg har tid stiller jeg på flere økter, og skal heretter fjerne bremsen fra bakhjula på klassiskskiene med frykt for å havne i gapestokk i sentrum av Lierbyen! Om dette bildet og beviset kan gi noen av familiens overhoder nattesøvnen tilbake, og gjenreise stoltheten til de mektige Tronbergfjella gjenstår enda å se. Men bare det at en Røykenbøring hevder seg på topplista bør ta nattesøvnen bort fra en hver bosatt i Lier… Kanskje Mafian må innføre fredagsøkt i fjella fremover..?

Ingen kommentarer: