fredag, mai 24

Heisann Montebello!


Det er duket for et dramatisk oppgjør i helgens Montebelloritt; Gurken, Ice og Bygutten stiller på strek. Men hvem av disse er sterkest?

Vi spurte gutta selv:

Gurken: Jeg er best. Dette blir lætt som vi sier Sande. Jeg er jo praktisk talt på hjemmebane og kjenner disse skauane på kryss og tvers. Dessuten har jeg meldt meg på i pulje 1. Det betyr at jeg jeg er bedre seedet enn de to andre og slikt kommer ikke av seg selv.

Bygutten: Jeg er kanskje ikke best trent, men jeg kommer til å vinne. Rett og slett fordi jeg har større hjul enn Gurken og fordi jeg kjenner byggefeltpartiet på Konnerud så godt at jeg på forhånd vet når jeg må slå på lockouten som jeg fjernstyrer fra styret. Ice kjører jo med sofa! Sjanseløst. 

Ice: Jeg er ikke best, men det er sykkelen min. På toppen av bakkene slår jeg på dempere foran og bak og kommer til å tråkke lett forbi Gurken og Bygutten når de må gå. Når de går kommer jeg til å tråkke uanstrengt med en hånd på styret mens jeg spiser energibarer med den andre. Energibarene lager jeg selv. 

Ingen kommentarer: